Tuesday, June 30, 2009

SOALAN LAZIM UNTUK D FAHAMI

Bagaimana cara saya ingin menyertai MYEKIOSKZ?
Sila bank in di mana-mana akaun maybank 163046268711,bank islam 03090020104795 , dan sila email kan slip bayaran ke madrozie@yahoo.com dan SMS nama,lokasi,no tel,RM50,bank,cawangan,masa ke 0179351395

Selepas itu bagaimana saya dapat mengetahui saya telah aktif sebagai MYekioskz?

Setelah kami meneliti bayaran anda , Anda akan dpt seperti berikut:
1. SMS pengaktifan sebagai Agen MYEKIOSKZ : ID akan diberi (simpan id utk urusan lanjut)
2. Pengaktifan Status VIP di WEB .
3. Layari web dan anda akan dapati nama anda telah diaktifkan dengan paparan VIP disebelah nama anda
4. Boleh melihat generasi anda secara LIVE dan e-wallet dan beberapa kelebihan lain.

BAGAIMANA SAYA TAHU AUTODOWNLINE SAYA ?

Sila lihat paparan nama disebelah kanan skrin PAPARAN VIP adalah orang yang aktif . Dan sila login ke WEB anda dan sila lihat generasi anda yang aktif. Juga anda boleh ketahui dengan melihat e-wallet anda bertambah dari masa kesemasa.

APA YANG SAYA DAPAT JIKA SAYA AKTIFKAN SEBAGAI AHLI MYEKIOSK KOMUNITI KOMUNIKASI TERUNGGUL INI?

1. WEB ATAS NAMA ANDA PERCUMA -digunakan utk melihat downline-e-wallet-iklan-forum-dan lain-lain
2. E-WALLET - melihat prestasi pendapatan anda. Boleh menghantar dari satu e-wallet ke e-wallet lain jika anda mempunyai lebih dari 1 akaun atau kepada rakan anda.
3. LIVE DOWNLINE - anda boleh melihat sendiri generasi anda
4. FORUM - Ruang perbincangan positi
5. IKLAN - JIka anda ingin mengiklankan anda boleh berbuat demikian - PERCUMA DAN BERBAYAR (ikut harga)

JIKA SAYA TIDAK MENAJA ADAKAH SAYA MASIH BERPELUANG MENDAPAT PENDAPATAN?

Ya! Sudah tentu kerana plan ini memang dicipta untuk tujuan itu

JIKA NAK MENAJA BAGAIMANA DAN APA YANG SAYA DAPAT KELEBIHANNYA?

Bila anda telah mendaftar secara percuma kemudian mengaktifkan sebagai BLOGGER (RM50) maka anda boleh iklankan web anda dimana-mana dan setiap pengaktifan agen baru yang aktif hasil dari melayari WEB anda maka sistem secara AUTO akan memberi RM3 kepada akaun e-wallet anda.Tetapi placement adalah auto dan tidak semestinya dibawah anda.

ADAKAH SAYA BOLEH MENYERTAI LEBIH DARI 1 AKAUN ?

Ya boleh! dengan syarat anda perlu mendaftar dengan no telefon yang berlainan. 1 akaun 1 no telefon dengan 1 penama

KENAPAKAH SAYA MEMPUNYAI USERNAME DAN ID PADA AKAUN SMS SAYA?

1. Username dan password adalah akaun di WEB anda
2. AKAUN SMS adalah keahlian e-reload utk tujuan menunaikan bonus anda dengan cara menjual dan mengguna sendiri (tambahan keuntungn beberapa %)

BOLEH TERANGKAN LEBIH LANJUT E-WALLET DAN AKAUN SMS?

1.Setiap bonus AUTODOWNLINE akan dimasukkan ke akaun e-wallet.
2. Setiap capaian akaun e-wallet dari RM50 - kami akan transferkan bonus anda kepada akaun SMS untuk anda tunaikan dengan cara membeli e-reload prepaid

BOLEHKAN SAYA MENUNAIKAN BONUS SAYA KE AKAUN BANK SAYA?

Ya tentu boleh tetapi kami mencadangkan agar setiap bonus yang dibawah RM300 , bolehlah anda tunaikan dengan menjual e-reload kerana keahlian yang ramai mungkin akan melambatkan proses penghantaran ke akaun bank anda serta kebimbangan kami atas kelewatan disebabkan procedur bank yang perlu kami patuhi. Tetapi jika bonus anda anda kekalkan sehingga mencapai Rm300 keatas, bolehlah memohon kepada syarikat dengan cara SMS, call ke HOTLINE untuk memohon penunaian ke akaun anda. Yuran perkhidmatan akan dikenakan.

BAGAIMANA SAYA INGIN MENJUAL E-RELOAD EKIOSKPREpaid

ADAKAH SAYA LAYAK MENDAPAT % KEUNTUNGAN JUALAN PREPAID WALAUPUN DARI HASIL BONUS MYEKIOSKZ?

Ya, sama sahaja samada anda menambah sendiri akaun SMS anda utk tujuan mengguna dan menjual sendiri .Atau kredit yang anda dapati dari bonus AUTODOWNLINE

BOLEHKAH SAYA MENAMBAH SENDIRI AKAUN SMS SAYA UTK TUJUAN MENJUAL ATAU GUNA SENDIRI PREPAID?

Sudah tentu boleh. Penambahan kredit dan cara jual seperti yang ada pada www.ekioskprepaid.com

No comments:

Post a Comment